הכתובת פרסום ושיווק באינטרנט בע"מ הינה חברת פרסום המתמחה בשיווק באינטרנט, ומציעה פתרון כולל ומקיף לכל צורכי השיווק באינטרנט בארץ ובחו"ל, אסטרטגיה שיווקית, פרסום וקידום מותגים ושרותים באינטרנט, קידום אתרים, בניית אתרים, אתרי תוכן דינאמיים, שיווק במנועי חיפוש, פרסום באינטרנט בגוגל, ובמנועי חיפוש אחרים בפורמט Pay Per Click, רכישת מדיה, קמפייני פרסום ממומן , קידום מכירות, ייעוץ שיווקי וליווי עסקי. בנוסף, אנו מפתחים כלים טכנולוגיים מובילים התורמים לקידום עסקי לקוחותינו.

לב ההתמחות שלנו הינו פרסום מקצועי בגוגל (Google) - מנוע החיפוש הפופולארי בעולם.

הכתובת פרסום ושיווק בע"מ רואה במנוע החיפוש גוגל את לב הפעילות של גולשי האינטרנט ולשם כך משקיעה את מירב המשאבים לטובת התמקצעות והבנה יסודית ומעמיקה של דרך הפעולה של מנוע חיפוש מורכב זה, לשם כך, אנו פועלים ללא הרף על מנת להיות בכל עת בחזית הטכנולוגיה ולספק את המענה הטוב ביותר עבורך הלקוח.

מייסדי החברה בעלי ניסיון עשיר ומגוון בתחום השיווק בכלל ובתחום האינטרנט בפרט. בחמש השנים האחרונות עוסקים מייסדי החברה בייעוץ לחברות קטנות כגדולות העושות חייל בשוק האינטרנט הישראלי והבינלאומי, בין לקוחותינו ניתן למצוא בתי השקעות, חברות נדלן, מכללות, משרדי פרסום ומאות בעלי מקצוע ונותני שרותים - אז אם יש לכם מה להציע ואתם רוצים שעוד אנשים יידעו על כך,   אנחנו הכתובת בשבילכם!

סל השירותים שלנו מכסה שירותים רבים ומגוונים הכוללים קשת רחבה של פעילויות עסקיות באינטרנט, המובילות למטרה אחת: העלאת נתח הפעילות העסקית שלך שמקורה באינטרנט, תוך קידום וחשיפת האתר שלך לגולשים ממוקדים רבים.

אנו מאמינים במקצוענות ללא פשרות, ולשם כך הקמנו מחלקות ייעודיות המתמחות בכל סוג פרסום קיים. אנו לוקחים אחריות על הבאת לקוחות פוטנציאליים לאתר שלך, תוך דגש על הפיכת אתר האינטרנט שלך למוקד רווח. המוטו העיסקי שלנו הוא ברור וחד: אנו רואים בעסק שלך את העסק שלנו וככזה אנו מחויבים לעזור לעסק שלך להתפתח, להרוויח, ולשגשג. חשוב לנו לעזור לך להשיג את היעדים שהצבת לעצמך בכדי לפתח מערכת עיסקית ארוכת טווח ומשתלמת לשני הצדדים.

צוות הכתובת כולל יועצי פרסום באינטרנט מקצועיים, מפתחי בסיסי נתונים ואפליקציות, מתכנתים ומעצבים מקצועיים לתחום האינטרנט, אנו יוצרים עבור הלקוח כלים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אצלנו במשפחת הכתובת מעסיקים רק את הטובים והמסורים ביותר, ובמשפחה כמו במשפחה נותנים את הלב למענך ויעידו על כך לקוחותינו המלווים אותנו וחוזרים אלינו פעם אחר פעם. אנשי השירות שלנו זמינים במיוחד עבורך והם ישמחו לתת לך שרות מקצועי ויחס אישי.

אנו נעשה הכל על מנת לספק לך את התוצאות הטובות ביותר.

פנה אלינו עוד היום ותתחיל לקבל לקוחות תוך דקות