פרסום מקצועי בגוגל הינו הפרסום היעיל ביותר שניתן להפיק מבין פתרונות הפרסום הקיימים בעולם האינטרנט. פרסום באינטרנט היום הוא לא מה שהוא היה פעם. מליוני אנשים בארץ ובעולם גולשים מדי יום ברשת כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל מתחילים את השיטוט שלהם באמצעות חיפוש בגוגל. החיפוש בגוגל מאפשר לגולש למצוא בלחיצת כפתור מגוון נרחב ביותר של ספקים שונים ומשונים לשירות אותו הוא מחפש. כאן גם טמון יתרונו העצום של המפרסם – פרסום ממומן בגוגל מאפשר למפרסם לפנות לפלחי שוק גדולים מאוד מצד אחד, וממוקדים מאוד מצד שני וכל זאת בדרך הקלה, הנוחה והפשוטה ביותר.


פתרונות פרסום בגוגל | פתרונות פרסום

למה פרסום מקצועי בגוגל ? 

"גוגל הוא המותג הגלובלי המוביל לשנת 2007. ענקית החיפוש המקוון הדיחה את מיקרוסופט מהמקום הראשון בדירוג המותגים המוערכים בעולם, שמבצעת חברת מחקרי השוק מילווארד בראון..." (Ynet).

מעבר להיותו של גוגל מותג מוביל ברמה העולמית, סקרים אחרונים מוכיחים שגם בישראל מנוע החיפוש של גוגל זוכה לאחוזי החשיפה הגבוהים ביותר מבין כלל מנועי החיפוש הישראליים הקיימים כיום ברשת האינטרנט.

אז מה הוא בעצם פרסום בגוגל?

מודל פרסום בגוגל מבוסס על עיקרון תשלום עבוד הקלקה (PPC - Pay Per Click) כשהיתרון הבולט של פרסום בגוגל מסוג זה הוא חסכון עצום בעלויות פרסום, שכן המפרסם משלם רק כאשר הגולש מתעניין במודעת הפרסום שלו ומקליק  עליה. שיטת הפרסום בגוגל הפכה בשנים האחרונות לפופולארית ביותר בשל היותה כלי נוח, חסכוני ויעיל ביותר לשימוש, כיום שיטת הפרסום בגוגל נחשבת למובילה בתחום הפרסום באינטרנט.

במה כרוך הפרסום?

בכדי לבצע פרסום בגוגל אין צורך בחשיבה על קונספט פירסומי מסובך, ניסוחים מפוצצים או כל דבר אחר בסגנון. ננסה לפשט עבורך את השלבים, על מנת שהעניין יהיה כמה שיותר ברור:

שלב ראשון: על המפרסם לחשוב באופן ממוקד איזה שירות או מוצר הוא רוצה לפרסם, במידה וישנן מספר קטגוריות פרסום, לחשוב אילו קטגוריות מתאימות ולהגדיר אותן. כך לדוגמא ניקח חברה שמארגנת אירועים, הקטגוריות שמתאימות לאותה חברה הן – מסיבות רווקים/רווקות, ימי הולדת, הפקת חתונות וכו'.

שלב שני: לאחר שהמפרסם מיקד את הפרסום וחילק אותו לקטגוריות, עליו לחשוב על מילות מפתח שמתאימות לאותו פרסום. הכוונה במילות מפתח היא למילים שקיימת סבירות ודאית, סבירות גבוהה וסבירות יחסית שלקוח פוטנציאלי יחפש באמצעותן את השירות במנוע החיפוש של גוגל באינטרנט. ישנה אפשרות להיעזר לצורך כך גם במנוע מילות חיפוש שהינו כלי עזר לאיתור מילות חיפוש פופולאריות בתחומים שונים.

כל קבוצת קטגוריות תקבל מילות חיפוש שונות בהתאם לנושא הקטגוריה, ניתן גם להתאים מודעה שונה לכל קטגוריה, כך לדוגמא, אם ניקח שוב את החברה שמפיקה אירועים, בקטגורית מסיבת רווקות מילות חיפוש רלוונטיות יכולת להיות – מסיבת רווקות, מסיבות רווקות, ארגון מסיבת רווקות, הפקת מסיבת רווקות וכו' .

שלב שלישי: לאחר שעברנו את שלב בחירת מילות החיפוש, השלב הבא הוא ניסוח מודעות פרסום. חשוב שמודעות הפרסום יהיו מנוסחות באופן מדויק, תמציתי ומגרה לפעולה.

שלב רביעי: לאחר שניסחנו מודעות מתאימות, עלינו לקבוע כמה נשלם עבור קליק על כל מודעה, גובה התשלום עבור כל קליק נקבע בשיטת המכרז עבור מילות מפתח . ישנן מילים מאוד פופולאריות כמו – מסיבת רווקות, שקרוב לודאי שנצטרך לשלם עליהן יותר ממילים אחרות על מנת שנוצג במקומות גבוהים בדפי החיפוש בגוגל.

כאשר הגולש מקליק על המודעה הוא יגיע לדף נחיתה – דף נחיתה הוא כינוי לעמוד הראשון שמוצג לגולש שמופנה לאתר ע"י מודעת הפרסום בגוגל. תפקידו של דף הנחיתה הוא להיות מספיק אטרקטיבי על מנת למשוך את הלקוח הפוטנציאלי לפנות ולקבל את השירות המוצע. ישנם סוגים רבים של דפי נחיתה – דף נחיתה שמטרתו לקבל את פרטי הלקוח הפוטנציאלי על מנת שהמפרסם יוכל לצור עימו קשר, דף נחיתה שמטרתו למכור שירות מסוים וכו'.

אלו הם השלבים באופן כללי ביותר. כמובן שמפרסם מקצועי שמכיר ומודע לנבכי עולם האינטרנט בכלל ולמורכבות הפרסום בגוגל בפרט יוכל ליצור מסע פרסום אפקטיבי ביותר ובכך ליצור מצב בו המפרסם ישלם כמה שפחות כסף ויזכה לכמה שיותר חשיפות וכפועל יוצא מכך – להקלקות ממוקדות ואיכותיות ולשם כך אנחנו כאן!

 

אז מה אנחנו יכולים לעשות כדי למקסם את אפקטיביות הפרסום שלך?

הכתובת – פרסום ושיווק באינטרנט שמה לה למטרה ויעד עיקרי להביא לך את פתרונות הפרסום הטובים ביותר ולגרום לך להיות מעל כולם. משרד הפרסום מתמחה בבניית קמפיין פרסום אפקטיבי המורכב ממכלול שטחי הפרסום באינטרנט, כאשר אנו בונים עבור הלקוח את פריסת המדיה הרלוונטית ביותר עבור המוצר הספציפי שלו. כרגע נתמקד במומחיות בפרסום בגוגל על מנת למקסם את תוצאות הפרסום בגוגל חשוב לגרום לקמפיין הפרסום להיות כמה שיותר יעיל, ממוקד וכתוצאה מכך חסכוני – שכן החיסכון שלך – הוא הרווח שלנו . מטרתנו היא שתשלם כמה שפחות כסף ותזכה לתוצאות הטובות ביותר.

אז מה סוד הקסם ?

סוד הקסם הוא ניהול נכון ומקצועי של קמפיין הפרסום שלך. ולמה הכוונה ? מקסום מיקום ואיכות מודעות -  המטרה היא שמודעת הפרסום שלך תזכה למיקום הגבוה ביותר מבין המודעות הממומנות בגוגל ,לשם כך על המודעה להיות כמה שיותר בולטת  איכותית ואטרקטיבית. הכתובת - פרסום ושיווק באינטרנט מתמחה בניהול קמפיינים לחברות הגדולות במשק הישראלי. ניהול פרסום מקצועי בגוגל – זו המומחיות שלנו !
מיקום המודעה באזור הקישורים הממומנים נקבע לאחר שקלול של מספר מרכיבים :

  1. עלות לקליק (CPC - Cost Per Click)
  2. רלוונטיות המודעה למילת החיפוש
  3. רלוונטיות דף הנחיתה למודעת המילים
  4. יחס החשיפות להקלקות (CTR - Click Trough)
מעקב וניהול שוטף של קמפיין -  בשל החשיפה האדירה לה זוכה מנוע החיפוש של גוגל כפי שמדיי יום נעזרים בו גולשים חדשים, כך מדיי יום מצטרפים לשירותי הפרסום של מנוע החיפוש אלפי ואולי מיליוני מפרסמים בעולם כולו. חשוב מאוד לעקוב מידיי יום אחר התנהלות הקמפיין שלך על מנת לפקח על התקדמותו ולבדוק את תוצאותיו. לשם כך עומדים לרשותנו כלי מעקב ואנשי מקצוע שתפקידים הוא לנהל לך את הקמפיין ולתת לך את מירב תשומת הלב.

ניהול מקצועי ושוטף של קמפיין = תוצאות!

התפקיד שלנו הוא לגרום למגוון פתרונות הפרסום שלך לקבל את ציון האיכות הגבוה ביותר ביחס לכל המדדים שפורטו לעיל . 
ציון איכות גבוה = מיקום גבוה = יותר חשיפות = יותר קליקים = יותר רווח בשבילך!

פרסום בגוגל מעניין אותך ?  לחץ כאן