פרסום באינטרנט הוא לא דבר חדש לנו. למעשה, הוא החל זמן קצר מאוד לאחר התחלת השימוש הציבורי ברשת האינטרנט. בשנים האחרונות ניתן להגיד בוודאות, שהפרסום באינטרנט צובר תאוצה והופך לפופולארי יותר ויותר. אנו יכולים לראות זאת במשרדי הפרסום, אשר מקדישים את מירב האמצעים לפרסום דרך האינטרנט, אך גם כצרכנים אנו חשים זאת היטב - בכל אתר, מנוע חיפוש, או כל דף אינטרנטי, תמיד ניתקל בפרסומת כזו או אחרת. אחד המקומות המרכזיים בהם תוכלו למצוא פרסום הוא פורטל האינטרנט הידוע "וואלה".

פרסום בוואלה - מקסימום חשיפה

פרסום בוואלה הוא פלטפורמה מצוינת לכל מי שרוצה לפרסם את עצמו בצורה מועילה, ומעוניין להגיע לקהל יעד רחב. פלטפורמה זו מתאפשרת בזכות היותה של "וואלה" אחד מהפורטלים הנצפים והאהובים ביותר בישראל, בעיקר בקרב חתך האוכלוסייה, אשר נחשב לבעל כח הקנייה החזק ביותר - אנשים מעל גיל 18 בעלי השכלה בינונית- גבוהה. פרסום בוואלה הוא אפקטיבי במיוחד, והחברות הנחשבות ביותר בשוק בוחרות לרוב לפרסם את הקמפיינים שלהם באתר.

פרסום בוואלה מקבל חיזוק נוסף מעצם היותה של "וואלה" ספק שירותי דוא"ל. אלפי האנשים הניגשים לתיבת הדוא"ל שלהם מדי יום מגדילים את החשיפה לה זוכה פרסום בוואלה, והמפרסמים רק מרוויחים מכך.

פרסום בוואלה

פרסום בוואלה- אין מקום כמו הבית!

הכלי הראשון המשמש למטרת פרסום בוואלה, הוא השימוש בדף הבית. דף הבית הוא העמוד הראשון באתר אליו נחשפים הגולשים, ולכן הוא גם מהווה שטח הפרסום היעיל והנגיש ביותר. ישנם מספר דרכים לפרסם בדף הבית:

  • באנרים: פרסום בוואלה מושתת בעיקרו על עזרים חזותיים שימשכו את העין, ובעיקר על באנרים. באנרים הם למעשה משבצות פרסום שמציגות סרטונים קצרים,או תמונה אינטראקטיבית, אשר מהווים גם קישור לאתר החברה המפרסמת.
  • כתבות פרסומיות: ניתן לערוך פרסום בוואלה גם באמצעות שטח בעמוד הבית, אשר מוקצה לשלוש כתבות פרסומיות, אשר מוצגות מטעם המותג המבקש לפרסם את מוצריו. אופציה זו טובה ויעילה במיוחד, משום שכתבות אלו נראות כמו כל אחת משאר הכתבות ה"אמיתיות" שמפורסמות באתר, מה שגורם למספר רב של אנשים להיכנס אליהן.
  • "עוד באינטרנט": פרסום בוואלה מושג גם ע"י שטח נוסף לפרסום שנקרא "עוד באינטרנט", המציג לינקים לשירותים שונים מטעם החברות המפרסמות.

פרסום בוואלה- אקשן!

בזמן האחרון וואלה מפרסמת רבות מכתבותיה באמצעות קטעי ווידאו, דבר אשר עורר צורת פרסום חדשה. בתחילת כל קטע ובסופו, מוצג תשדיר פרסומות קצר בן כמה שניות מטעם החברה המפרסמת. זוהי צורת פרסום בוואלה, שהחלה להיות חביבה על המפרסמים במיוחד, כי היא נותנת להם יותר כלים וזמן.

פרסום בוואלה- תעביר את זה הלאה

כולכם בוודאי כבר נתקלתם בזה, לחצתם על זה, ואולי אפילו התעצבנתם על זה. פרסום בוואלה באמצעות מעברונים בין הדפים השונים באתר הוא כלי נוסף, המראה למשתמשים עמוד פרסומי למשך כמה שניות. זוהי שיטה יעילה מהבחינה,שכל תשומת הלב מופנית אל הפרסומת, אך לרוב אנשים מעדיפים לדלג עליה, ולעבור ישר לעמוד אליו ביקשו להגיע מלכתחילה.

פרסום בוואלה - נשארים למעלה

פרסום בוואלה עובד לא רק דרך האמצעים החזותיים, אלא גם דרך מנוע החיפוש של וואלה. בדומה לגוגל, ניתן לעשות פרסום בוואלה באמצעות קישורים ממומנים לאתרים, אשר יופיעו כשהמשתמשים יקלידו מילות חיפוש מסוימות. אותם קישורים יופיעו בחלק נפרד בצד העמוד, או בראש העמוד מעל לשאר תוצאות החיפוש.

פרסום בוואלה - רואים תוצאות

כאמור, פרסום בוואלה הוא דרך מצוינת להגיע אל הצרכנים, ולחשוף את המותג לקהל האנשים אשר אליהם הוא מיועד. תוכלו לבחור במגוון דרכים, מבאנרים ועד לקישור ממומן, ובכל אופן שישרת את המותג.


לקבלת פרטים נוספים בענין פרסום בוואלה, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או כל נושא אחר לחצו כאן