אתר אינטרנט יכול לקבל כמות גדולה של תנועה ובכל זאת להיות לא אפקטיבי אם אינו מייצר המרות. המרה  (Conversion) היא ביצוע של פעולה מוגדרת מסוימת (Goal) ע"י המשתמש באתר. בעל האתר מגדיר מה נחשב מבחינתו המרה, אך לרוב מדובר באירוע מהותי כגון רכישה, מילוי פרטי לקוח, יצירת קשר, הרשמה לרשימת דיוור וכו'.


לדוגמא, אם ברשותנו אתר שמוכר ציוד משרדי, המרה יכולה להיחשב כביצוע קניה כלשהי ותשלום של הלקוח בתום תהליך הרכישה. באופן דומה, אם מדובר בדף אינטרנט שמטרתו היא יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאלים, המרה תיחשב כמילוי פרטים תקינים (Lead) בטופס "צור קשר" ולחיצה על שלח.


סוג נוסף של המרה הוא המרה רכה , המרה רכה היא המרה בה הגולש שמגיע לדף הנחיתה מקליק - הצג מספר טלפון ולאחר ההקלקה הטלפון מוצג לו במטרה להניע אותו לצלצל (ראה תמונה).



אחד מהיתרונות המובהקים של עולם האינטרנט בכלל ושוק הפרסום באינטרנט בפרט, הוא היכולת לעקוב אחרי תנועת הלקוחות הפוטנציאליים באופן מדויק. ניתן לקבל מספר רב מאוד של נתונים, החל מזמן השהייה באתר, הקלקות על קישורים ועד למילות החיפוש שגרמו ללקוח לבקר באתרינו. את הנתונים שמתקבלים יש לנתח ולבצע אופטימיזציה לאתר בהתאם לתוצאות שקיבלנו, וכך לחזור על התהליך עד שנגיע ליעדים שהצבנו.


המראה, התוכן ואפילו צבעי הכפתורים והרקע באתרך, כולם מרכיבים שמשפיעים באופן מובהק על יחס ההמרות  (Conversion Rate) שתקבל באתרך. כלומר, מתוך כמות המבקרים הכוללת באתר, כמה יבצעו את הפעולה הרצויה לך ולא ינטשו את הדף קודם לכן. למשל, יחס המרה של 3% בחנות וירטואלית, משמעותו שעבור כל 100 מבקרים באתר – 3 סיימו תהליך של קנייה. חשוב להבין שיחס זה יכול להוות את ההבדל בין קמפיין פרסומי כושל למצליח, בין רווח להפסד וכו'.


לרוב נדרשים שנים של ניסיון בתחום כדי להבין את התנהגות המשתמשים, לדעת מה השינויים הנדרשים שיביאו לשיפור יחס ההמרה ולבסוף ליצירת לידים רבים יותר מהאתר. כמו כן, יש להיעזר בכלי אופטימיזציה וניתוח שונים כגון Google Analytics, כלים לביצוע Split Testing ועוד.


מומחי האופטימיזציה והניתוח של חברת הכתובת - adactive מיומנים בהבנת התנהגות הלקוח באתרך ושיפור יחס ההמרה, על מנת שאתה תקבל החזר טוב יותר על ההשקעה שלך.


בין השירותים אותם אנו מספקים:

  • הגדרת יעדים ברורים (Goals)
  • שילוב קודי מעקב באתר והגדרת תצורה של חשבון Google Analytics
  • ניתוח שיווקי וטכני של תוכן ומראה האתר
  • ניתוח מדדים עיקריים ודיווח תקופתי
  • זיהוי פעילות הגולשים באתר ומתן המלצות
  • יישום השינויים באתר וביצוע אופטימיזציה לאורך זמן


חברת הכתובת - adactive הינה שותף מוסמך של Google Analytics ומבצעת ניתוח ואופטימיזציה לעשרות אתרים ובעלי עסקים בכל סדרי הגודל.

פנה אלינו עוד היום אם אתה מעוניין לקבל יותר פניות מאתרך ולקבל החזר טוב יותר על ההשקעה.